Menovky

štvrtok 5. marca 2015

Feeder na veľkých kaprov v zime



Túto výpravu sme s kamošom plánovali asi mesiac. Čakali sme kedy sa konečne niečo roztopí až napokon rozmrzol rybník Zemník kúsok za Trenčínom. Celí natešení sme sa tam ihneď vydali. Hneď po príchode sa nám zapáčilo miesto pri ostrove, boli tam aj konáre čiže prekážky pre ryby a vedľa ostrova bol hneď asi dvojmetrový zlom, takže sme si jasne určili smer, na ktorý budeme hádzať. 

Všetko sme nastražili a čakali sme na záber no žiaľ ryba sa neozývala celých 24 hodín. Na druhý deň sme sa rozhodli zmeniť miesto a vyplatilo sa! Ako sa hovorí zmena miesta, ryba istá! Po príchode na druhé miesto sme si našli prekážky a ja som si hneď nahodil k prekážkam pri popadané konáre. Na prvý záber som ani nemusel čakať dlho,  prišiel zhruba po pol hodine lovu. Nekŕmili sme moc, iba sme dali pod háčik peletu čiernej farby a pop up. Keď som zasekol prvú rybu, hneď som vedel že mám na udici dosť veľkého protivníka. Zdolávanie na jemné náradie trvalo cez hodinu, ale vyplatilo sa dokonale. Na koncovej montáži bol statný vyžratý lysec o váhe 7,83 kg s dĺžkou 70cm.
Fantastická ryba, ktorá ma veľmi potešila, hlavne v tomto chladnom počasí keď bolo 7 stupňov a voda mala iba 4 stupne. Žiaľ rybačka skončila týmto nádherným lyscom no aj tak som nad mieru spokojný.

Rado Jankula

Tím Mivardi



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára