Menovky

utorok 31. júla 2018

Horúci Zig Rig


Opäť prišiel čas, kedy sa hlásim s výpravou na jednej z mojich obľúbených vôd. Tentokrát som chytal s novu metódou Zig Rig, ktorá v týchto teplách dokáže na niektorých vodách vyburcovať k záberu omnoho viacej rýb ako klasická metóda na ťažko. 

Podarilo sa mi zdolať niekoľko krásnych, zdravých rýb. Ako to už u mňa chodí, znovu ma nesklamala nástraha Ananás + N.BA, ktorá rybám aj pri vysokej teplote chutí, je to veľmi univerzálna nástraha či už na spomínaný lov kaprov v stĺpci, teda Zig Rig alebo aj na rôzne kombinácie potápavej guličky s touto plávajúcou guľou.

 

Za mňa osobne odporúčam B17 v kombinácii s pop-up boilies Ananás + N.BA.

 

Všetkým Vám prajem krásne úlovky a ešte krajšie zážitky od vody.

Za Mivardi tím Dušan












Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára