Menovky

utorok 30. októbra 2018

SEA je pre mňa číslo 1!

Čaute, chcel by som Vám povedať o mojej 6 dňovej výprave na zväzovom štrkovisku. Táto voda bola pre mňa neznáma, mal som pár informácií o dne tohoto štrkoviska. Vedel som, že to nieje ľahká voda tak som si dal cieľ zdolať aspoň jednu rybu cez 10kg.
K vode som si zobral guľôčky SEA v priemerne 24 mm. Na kŕmenie som používal zmes boili a peliet preliatych aminoliquidom SEA. Miesta som prikrmoval aj väčším množstvom partiklu.
Prvé dva dni sa mi vôbec nedarilo a urobil som iba jeden záber, ale o rybu som aj tak prišiel. Na tretí deň ráno som si rozkŕmil nové miesta a po obede som tam vyviezol svoje montáže. Prišlo mi od tiaľ pár záberov, ale nebola to ryba pre ktorú som sem prišiel.


Miesta som dokrmoval po každej rybe a bolo vidieť, že kaprom chutí. Záber prichádzal vždy do hodiny od dokŕmenia, ale stále to nebola ryba na ktorú som čakal. Na jednom prúte som už prestal kŕmiť s partiklom, sypal som iba suché 24 mm gule Sea, ale ani to nepomohlo. Stále mi to brala jedna váhova kategória 5-6kg. 

 


S týmito rybami som bojoval až do konca výpravy. Väčšiu rybu sa mi nepodarilo uloviť. Záberov bolo veľa, zdolaných rýb tiež, niečo sa vyplo, niečo som stratil v prekážkach na dne ktorých tam majú ľudia veľa. Rybačka však bola úžasná vďaka SEA!



 






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára