Menovky

štvrtok 5. decembra 2013

SEA vs. Jesenné dni na zväzovke


Minulý mesiac som počas predĺženého víkendu opäť navštívil svoju obľúbenú zväzovú vodu Nové mlyny. Počasie bolo celkom ustálené, rozhodol som sa teda pre lov na spomínanej nádrži. Veď treba využiť každú chvíľku, nie?



Teplota vody na sonare ukazovala "pekných" 12 st.°C. Miesto som zvolil s hĺbkou 4,5 metra s pozvoľným stúpaním smerom k miestu lovu. Dno, kde som umiestňoval svoje montáže bolo tentoraz veľmi tvrdé bez bahna, ale posiate menšími kameňmi a škebličkami.

Kaprom som opätovne pripravil ich obľúbenú lahôdku a to boilie SEA čerstvo narolované vo veľkostiach 22 a 24 mm a ďalej potom boilie Kaprí Guláš rovnakých veľkostí. Sprvu som sa obával, či predkladané boilies nebude v tomto ročnom období pri uvedenej teplote vody príliš veľké, ale neustále zábery od kaprov počas celého dňa ma presvedčili o tom, že som s pokojom mohol narolovať aj veľkosti väčšie.

 

Kapry nádherne prijímali "gule", ktoré som ako inak niekoľko dní sušil, aby som sa vyhol nechceným záberom od bielej ryby, čo sa mi až na dva pleskáče "kaprích" rozmerov podarilo. Počas troch dní som nachytal zhruba 25 kaprov od veľkostí 70 cm - 88 cm, najväčší kapor výpravičky bol šupík s váhou 16kg. Za tri dni som skŕmil približne 10 kg boilies, pretože bolo nutné neustále miesta dokrmovať, aby "nevychladli" a zábery potom prichádzali v priebehu celého dňa.

Vzhľadom ku klesajúcej teplote vody to bola moja posledná tohtoročná výprava na toto jazero. Dúfam však, že už čoskoro sa vám ozvem z nejakého iného revíru :-).

Za team Mivardi

Radim Hanák








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára