Menovky

pondelok 29. septembra 2014

Nedeľná vychádzka k vode!



Ahoj Mivarďáci. V nedeľu som sa vybral na miestnu vodu, menšie štrkovisko. V nedeľu ráno okolo 8:00, keď som vstal najedol som sa, sa ma otec spýtal či dáme vychádzku k vode. Neváhal som ani sekundu a povedal som áno, čakal som nato celý týždeň kedy sa dostanem k vode. Keď som dojedol rýchlo som popripravoval veci, sadli sme do auta a hurá k vode. 
Keď sme prišli na miesto činu  rozhodovali sme sa, ktorý flek si vybrať. Po pár minútach bolo rozhodnuté, vybrali sme miesto kde bola aj malá zátočka ale aj voľná voda. Rýchlo som pripravil prúty a na háčik som dal Boilies RapidExcellent Višňa. Prúty som nahodil pravý do hlbšej vody a ľavý o pár metrov bližšie k brehu. Otec svoje prúty nahodil do tesnej blízkosti brehu a brat do zátoky. Ani po pol hodine od nahodenia dostal brat záber zo zátoky z pod stromu. Výsledok? Kaprík okolo 3-4kg,


Po odfotení sme kapríka opatrne vrátili spät do vody. Brat bol vo vedení. No dlho to netrvalo a dostal som záber na pravý prút. Po chvíľke súboja prišiel kaprík pred podberák a tam sa mi vypol. Zo sklamaním a pocitom že brat stále vedie som znova nahodil prút zhruba do toho istého miesta. Po pol hodine som dostal ďalší záber a ten sa mi podaril aj úspešne zdolať. Na breh prišiel kaprík dorastenec.
Po odfotení šiel aj tento krásavec do vody. Súboj bol vyrovnaný, no otec bol stále bez záberu. Na chvíľku nám ryby prestali brať tak som sa rozhodol, že sa v kľude najem. No moje plány mi veľmi rýchlo prekazil záber. Rýchlo som dobehol k prútu a sekol. Po peknom boji prišiel na podložku ďalší krásny šupináč už o niečo väčší.

Toto štrkovisko ma milo prekvapilo. Dôvod? Rád vám ho poviem, na tomto jazere sa nachádza sumček americký, ktorý žerie všetko a robí rybárom neplechu. No dnes som nechytil ani jedného Višňa im asi nechutí čo je dobre, hlavné je že chutí kaprom. Ale vráťme sa k lovu. Svoje montáže mám položené vo vode bez záberu už viac ako hodinu. Premýšľam nad kontrolou či ich neobžrala menšia ryba alebo spomínaný sumček. Po skontrolovaní sa mi potvrdilo, že na háčiku bol napichnutý sumček. Myslel som, že už kapra nechytím, keď mi to začali brať sumčeky no našťastie otec dostal pekný záber na prút nahodený tesne k brehu. Na konci bol pekný kaprík, ktorý bojoval statočne ešte aj na podložke.

No dlho netrvalo a po pustení tohto krásavca som dostal pomalý záber na ľavý prút. Rybu som zdolával opatrne pretože som si na začiatku zvolil menší háčik a len jednu guličku boilies. Po 10 minútach som konečne podobral tohto nádherného šupíka, ktorý mi dal zabrať a pocítiť svoju silu aj pri brehu. No bol som úspešný a je na podložke.


Po odfotený som ho vrátil tam kam patrí. No blíži sa obed ja stále vediem nad bratom aj otcom. Zábery utíchli a okolo 17stej hodiny sme sa rozhodli, že to zabalíme. Zajtra je škola a treba sa ešte učiť. Začal som baliť veci stoličky atď a v tom ďalší záber. Ten bol dosť rýchly a na konci silonu dosť bojovný kaprík. Netrvalo dlho a posledný kaprík rybačky bol na podložke. Brat sa ma spýtal či sa s ním môže odfotiť on. Tak som ich s kapríkom odfotil a začal som vyťahovať prúty z vody. Zabalil som všetky veci a šlo sa domov. Nedeľná rybačka bola super a k tomu nám pomohla aj Višňa od Mivardi :-)

Dominik Molnár




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára