Menovky

streda 8. októbra 2014

Mivardi podporuje mladých rybárov!


Mivardi sa rozhodlo podporovať mladých rybárov a plniť ich rybárske sny. Ďalším partnerom sa stal Ján Miškovič z Poltára, ktorý sa s vami v nasledovných riadkoch podelí o svoje prvé poznatky a skúsenosti s používaním boilies Mivardi Rapid EASY!

Nazdar Mivarďáci! V sobotu 4.10. sme sa vybrali na 10 hektárové štrkovisko Abovce. Plánovali sme to už asi týždeň, kedže som nebol na rybách asi 3 týždne mal som už pekný absťák. Keď som prišiel v piatok domov zo školy bol som natešený ako malé dieťa, že si konečne niekde poriadne oddýchnem a zresetujem hlavu. Večer som ešte pozrel počasie a išlo sa spať. Ráno som vstával s úplným natešeným aj keď mi ho trochu skazil dážď, nevadí ideme aj tak nič nezastaví našu rybársku vášeň. Obliekli sme sa, spravili do termosky čaj a nasadali sme do auta. Po ceste začalo dosť silno pršať, tak som si kládol otázku či z toho niečo predsa len bude. Našťastie sa počasie po polhodine umúdrilo. 

Prichádzame na spomínané Abovce, privíta nás porybný, zaplatíme za povolenku a ide sa na vybrané miesto. Rozbaľujem prúty a naväzujem. Na prvý prút dávam dve orezané boilie Rapid Anglická jahoda obalené v obaľovačke tej istej príchute + do PVA sáčku rozdrvené boilies. Na druhý prút dávam pelety Kaprí guláš + na PVA šnúrku Mivardi string nejakých 5ks peliet Kaprí guláš. Nahadzujem prúty a čakám na prvý "píííp". Na moje prekvapenie prichádza prvý záber už asi po hodine na jahodu. Bolo to len malé pípnutie a nič viac. Po 10 minútach mi to nedalo a vytiahol som to skontrolovať, z toho čo ma tam čakalo som bol dosť prekvapený. 
Chudák karas sa tam kvôli mojej lenivosti trápil. Na druhej strane montáž fungovala. Púšťam ho späť do vody a dávam tam nové boilies Anglická jahoda v takom istom podaní ako ráno. Bohužiaľ bol to posledný záber na toto boilies, čo som si myslel, že pôjdu najlepšie v tejto chladnej vode na sladké príchute. 

 
Potom to nejako všetko ustálo na 4 hodiny, skúšal som všetky možné kombinácie, ale nič. Vtom som si spomenul, že mám ešte nové boilies Chobotnica + ASA, tak som to naviazal opäť na dve 20mm guličky, nahodil som to a zostávalo len čakať. Našťastie kapríkom chobotnica spravila chuť a tu sú pekné výsledky.


Najkrajšia ryba toho dňa sa mi však vypla tesne pred podberákom. Väčšie kúsky bohužiaľ neboli pri chuti čo nám potvrdil aj porybný pri odchode, že nejaký týždeň sa už nevytiahlo nič nad 5 kg. Ale nie každý deň je o prekonávaní svojich osobákov. Rybačku hodnotím ako úspešnú, príjemne som si oddýchol a strávil čas s kamarátmi. Vyskúšal som všetky nástrahy ktoré som dostal na testovanie a všetky boli úspešné a nečakalo sa na záber nejako dlho! S toho súdim, že nástrahy Mivardi Rapid Easy sa naozaj vydarili!

Ján Miškovič

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára