Menovky

sobota 18. októbra 2014

Môj začiatok s Mivardi


Po prijatí "štartovacieho balíčka" od MIVARDI som hneď začal rozmýšľať, kam sa vydám na ryby a po posledných skúsenostiach so zväzovými vodami som zvolil súkromný revír, ktorý bol v konečnom dôsledku ta správna voľba. Rybník Abovce ma už niekoľkokrát veľmi potešil a voda mi dala krásne ryby, ale ako to bude tento krát, keď budú na nadväzcoch nástrahy od MIVARDI? Tak to a oveľa viac sa dozviete v nasledujúcich riadkoch.

4:30 zvoní budík a ja vstávam do dňa plného očakávaní, balím posledné veci a môžeme vyraziť. Cestou stále premýšľam nad tým, akú taktiku dnes zvolím a čo prinesie dnešný deň. Krátko po 6 sme dorazili na rybník a kúpili sme si povolenky. Ja a moji priatelia pozorujeme vodu a rozhodujeme sa, kam to bude dnes. Po kratšej diskusii sme sa rozhodli pre staré známe miesto.

Hneď po príchode  k vode beriem vedro kukurice a niekoľko boilies MIVARDI Rapid a idem kŕmiť na lovné miesto. Lovné miesto sa nachádzalo v priechode medzi malým a veľkým rybníkom a bolo overené niekoľkými rybačkami, že ryby tam sú. Po zakŕmení som začal pripravovať prúty. Na jeden som dal 1 guľu Rapid chobotnica + ASA a nahodil som ho tesne vedľa  zakŕmeného miesta do hlbšej vody. Ten druhý nahadzujem priamo na kŕmne miesto, kde háčiku robí spoločnosť Rapid Easy Anglická jahoda obalená pastou tej istej príchute. Nastavujem swingre prepínam baitrunner a čakanie sa môže začať.

To čakanie netrvalo dlho. Ani nie po hodine sa ozval ľavý prút, na ktorom bol nastražený boilie Rapid chobotnica. Jazda ako hrom! Beriem do rúk prút potočím kľučkou baitrunner sa prepne a je tam! Cítim slušnú rybu, ktorá ukazuje, že je vo výbornej kondícií. Zase raz cítim ten pocit, keď sa adrenalín vlieva do žíl. Po niekoľkominútovom zdolávaní je ryba v podberáku - 69 cm a 5kg, čo je veľmi slušné na prvú rybu. Robíme niekoľko fotiek a kapor po chvíli putuje naspäť do vody tam, kam patrí. Po zdolaní kontrolujem nadväzec a bolo mi hneď jasné, prečo záber prišiel tak skoro. Na guličke bolo pekne vidieť, ako sa rozpúšťala a vnadila kapry.


Vymieňam nástrahu za novú a prút nahadzujem opäť na to isté miesto. Prikrmujem niekoľko gúľ kobrou a pokračujem vo vychutnávaní si povestného kľudu na rybách. Lenže čo čert nechcel, ten kľud pretrvával skoro až do obeda. Za ten čas som skúšal orezávať gule, nastražiť 2 boilies na dno, skúsil som aj pelety Rapid Vyzutý Tonda a dokrmovať lovné miesto, ale ryby boli voči môjmu snaženiu ľahostajné. Lenže prišiel čas obeda a ryby sa začali ozývať. Najskôr len niekoľko pípnutí, ktoré však vyvrcholili v ďalší záber a opäť úradovala chobotnica. Jemný zásek, zdolávanie a ďalší šupináč ležal na podložke. Meral 69cm a vážil 4,5kg a ako jeho predchodca hneď po odfotení bol vrátený vode.

Žeby svitalo na lepšie časy? Nestihol som tú vetu ani dopovedať a signalizátor pískal ako najatý.  Pelety Rapid Vyzutý Tonda vyprovokovali rybu k záberu. Ihneď po záseku som cítil, že ide o väčšiu rybu, ako boli tie predtým. A aký bol výsledok? 72cm 6,5 kg sú miery veľkého bojovníka, ktorému sa na breh veľmi nechcelo.


Tento obedňajší ošiaľ ukončil 5,5 kg lysec, ktorému zachutila anglická jahoda. Po tejto krásnej rybe sa voda znovu upokojila a do konca výpravy sa už nič neudialo.
Ale to mi už vôbec nevadilo. Bol som nadmieru spokojný. A rada MIVARDI Rapid chytá naozaj skvele. Za 12 hodín 4 krásne ryby, tak u mňa za 1*.

Bruno Sojka






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára