Menovky

pondelok 29. decembra 2014

Jeseň v znamení Chobotnice!

Tesne pred koncom roka 2014 vám prinášame prvú správu z úspešných výprav nášho spolupracovníka Lukáša Hajdina, ktorý neúnavne testoval najnovšie boilies Rapid Easy Chobotnica + ASA. Ako sám poznamenal jedná sa o mimoraidne atrktívne boilies, ktoré účinkuje okamžite a preto je hlavne určené na rýchle chytanie.

Je začiatok decembra, sú to mu už tri týždne čo som z auta oškrabával námrazu, ale počasie sa umúdrilo a preto som sa vybral na krátku rybačku. Teplota sa vyšplhala na znesiteľných 10 stupňov a teplota vody sa pohybovala okolo 6-7 stupňov. 


Ako lovné miesto som si vybral to, kde sa hĺbka pohybovala do 3m. Montáže som nahadzoval dp starého koryta, kde sa nachádzalo veľa prekážok. Práve na takýchto miestach je mimoriadne vysoký predpoklad výskytu kaprov. Na obe udice som nastražil 18mm guličky Chobotnica + ASA, ktoré sa mi už na predchádzajúcej výprave veľmi osvedčili.

K montáži prihadzujem 10-15 guličiek kobrou z brehu a napäto čakám na záber. Po piatich hodinách lovu, už keď som prestával veriť, sa naplno rozozvučal môj signalizátor. Kapra zdolávam, už ho pomalinky dostávam k podberáku, keď v tom sa ozýva aj druhý signalizátor. Trošku paniky, ale to je sen každého kaprára. Druhý prút mierne prisekávam a snažím sa kapra na prvo prúte čo najrýchlejšie podobrať.

Zdolávam nie síce veľkého, ale zdravého a bojovného fešáka dunajáka s hmotnosťou 4,5kg. Z druhej udice sa odvinulo zopár metrov vlasca a preto neváham a púšťam sa do zdolávania ďalšieho krásavca. Do páru vyťahujem nádherného lysáka s hmotnosťou cez 6kg.
 

Super výsledok! Lov sa pomaly blíži k záveru, zima sa dostáva pomaly pod kožu a tak balímecelú výstroj. Vzhľadom na vrtoch počasia som veľmi spokojný a ako sa hovorí v najlepšom treba prestať! Veď už si ani prsty necítim...

Mám pre vás pripravenú ešte jednu poslednú správu z roka 2014, ale už teraz sa teším na tú nadchádzajúcu, ktorá bude určite celá v znamení Mivardi! Všetkým rybárom prajem krásne úlovky a nech vám to stále pípa!


Lukáš Hajdin






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára