Menovky

sobota 18. apríla 2015

Jarná výprava na Váh s Kaprím gulášom

Začiatkom prvej polovice apríla 2015 sme sa rozhodli spolu aj s kamarátom, že si vyrazíme na takú 12 hodinovú rýchlu rybačku na Váh. Ako sme prišli na naše osvedčené miesto, ako to zvyčajne býva, začali sme sa dohadovať o tom, kto bude kam nahadzovať a loviť. Nakoniec sme sa dohodli, že jeden bude skúšať jednu udicu na feeder a druhú na kapra. 
Tak sme začali vybaľovať veci chystať krmivá a zakrmovať. Mali sme rozmiestnené 4 udice s odstupom 2-3 metrov od seba. Vzhľadom na počasie a teplotu vody, čo nebola až taká najhoršia, som sa rozhodol použiť od MIVARDI Boilies RapidPlatinum Kaprí Guláš a Boilies Rapid Champion Platinum DevilSquid .


Zo začiatku sa nám nedarilo veľmi, miestami sme zaznamenali aj pohyb na udici ale mierne, padlo 12:00 a už bol aj jeden záber o palicu, ale nestihol som pribehnúť. Nič sa nedalo robiť, tak nechal som to vo vode ešte cca 2 hod. Zaznamenal som na špičke udice mierny pohyb hneď som vedel, že sa tam niečo blíži a tak som to tam nechal o chvíľku dlhšie. Po pol hodine to zas utíchlo na 4-5 hod už sme skúšali všetko možné a nič sa neujalo. Už sme nevideli nejakú nádej a rozmýšľali sme, že sa poberieme domov. 


Sklamaní sme sa začali baliť a naraz počujem ťahať z navijaka. Signalizátory sa išli zblázniť a ja som sa rýchlo rozbehol zaseknúť. Na začiatku som si myslel, že to je niečo malé   tak som začal rýchlejšie navíjať a po pár sekundách začala ryba bojovať ako o život. Išla hneď do hlbokej vody a potom do koreňov. Už som myslel, že je po nej, keďže sú tam 7-8cm hrubé korene, ale potom som ho našťastie odtiaľ dostal. Bolo to namáhavé aby som ho vytiahol odtiaľ, ale podarilo sa mi to. Zdolával som cca 20min, nechával som kapra unaviť, ale nedarilo sa mi, stále nešiel na hladinu. Keď som videl jeho plutvu na hladine, hneď som vedel, že to bude nádherný kaprík nechcel som to moc zakríknuť, ale po 20 min sa mi ho konečne podarilo dať k blízkosti brehu. Ako náhle som sa ho snažil pritiahnuť na hladinu, okamžite začínal viac a viac bojovať. Tak som mu povolil nech sa trošku unaví. Ale ani to nepomohlo. Prešlo ani nie 30 minút a konečne sme ho dávali do podberáka. Šťastie bolo, že sme ho včas vytiahli lebo ako mi ho kamarát podoberal sa stihol vypnúť z háčika v tej sekunde. Už som ho ale videl v podberáku a odľahlo mi . Preniesli sme ho na podložku obliali sme ho vodou a začali sme ho merať. Mal 72 cm  čo som bol veľmi nadšený lebo toto bol môj prvý a zároveň aj najväčší kapor. Najväčší za moje 4 roky čo som rybárom, takže ja to považujem za moju prvú trofejnú rybu.


Kedže sme ho chceli aj odvážiť, zistili sme že sa naša váha neváži, nakoľko nebol najchudší a najmenší mohol mať 4-5 kg . Som bol úplne nadšený že mi zabral na  MIVARDIBoilies Rapid Kaprí Guláš, keďže to bol môj prvý otestovaný tohto ročný boilies.
Dúfam, že sa mi bude takto dariť aj počas celého tohto leta a že si prekonám svoj rekord 72cm .

 Taktiež prajem každému rybárovi úspešné rybačky a veľa trofejných rýb . Vrele odporúčam boilies MIVARDI Boilies Rapid Kaprí Guláš ;)
                                                                                           

Návnada:

Úlovok:
Kapor 72cm 5kg

Patrik Brozman

Lovu Zdar !!!









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára