Menovky

štvrtok 23. apríla 2015

Verím cesnaku!

Uplynulý víkend som strávil s kamarátom a priateľkami na rybačke. Bola to nami dlhšie plánovaná rybačka. V piatok ráno prichádzam domov z práce naložíme veci do auta a vyrážame.  Príjazd je perfektný, krásne počasie, perfektné miesto a tak s úsmevom hneď vybaľujeme. 


Miesta na uloženie montáži sme si hneď rozdelili. Pred nami boli dva ostrovy. Jeden bol síce zatopený, no vedeli sme, že tam je. Ja si beriem teda ľavý ostrov a parťák Marek pravý. Čo sa týka montáže, obaja používame inline olová a cca 20cm náväzcovej 25lbs potápavej šnúry na ktorej koniec upevňujem háčik veľkosť 4. Pod háčik volím boilies Mivardi RAPID. Na každý prút inú príchuť.


V priebehu prvých 24h sa nám podarilo uloviť pár kapríkov pod 10kg...no ja som veril, že RAPID dokáže uloviť aj väčšieho jedinca. A tak som druhý večer nastražil cesnakový RAPID s tým, že ho nevyberiem skôr než to nebude nevyhnutné. Neviem prečo ale tejto guličke som veril. Krátko po polnoci jazda, no zrovna som bol na toalete a tak priateľka zdoláva svojho prvého kapra o váhe 12kg, úspešná nástraha v tomto prípade bol Devil Squid. No môj cesnak stále nič.
Marek počas noci zdolal jedného 10kg šupináča a pár menších jedincov. 


Ráno sa však preberám na nekonečný piskot hlásiča. V okamihu som von z chaty a na tri skoky pri prúte.  Zaseknem a prebehol mnou ten jasný pocit, že som sa dočkal svojho osobáku. Kapra som nemohol zastaviť ani otočiť. Jeho jasný smer boli spadnuté stromy za ostrovmi. Po asi 10 minútovom preťahovaní kapor dosahuje svoje a končí v padnutom strome...


    
 Táto rybačka nám priniesla všetko možné aj rýchle zábery aj dlhšie čakanie. Krásne slnečné aj upršané počasie. Pár menších kapríkov a aj moje čakanie na väčšieho sa vyplatilo, len škoda, že som ho nezdolal... Za dva týždne sa chystáme opäť. No tentokrát len pánska jazda :-) 
Verím, že RAPID mi tentokrát ten osobák pomôže uloviť.

Lovu zdar priatelia


Mário Makas



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára