Menovky

utorok 5. mája 2015

Bez Kaprieho gulášu ani na krok!

Tentoraz som naozaj neodolal a prijal som pozvanie na trojdňovú rybačku. Predpoveď počasia sľubovala slnečné a teplé počasie a to je dôvod, prečo sme si vybrali s priateľkou loviť na mieste, kde bola plytčina. Bolo to skvelé rozhodnutie, pretože som počas tejto výpravy chytil 21 krásnych rýb. Kaprov okolo 11 až 16 kg. 

Hoci žiadny mimoriadny obor nebol chytený, ale z informácií, ktoré som mal, bol som pri rybníku takmer jediný, kto ťahal ryby - takže veľká spokojnosť. Na kaprov skvele zafungoval ako vždy môj obľúbený Kaprí guláš v kombinácii s peletami. 


Okrem toho som mal možnosť vyskúšať aj pripravovanú novinku Rapid Champion Platinum - Crazy Liver. Na túto novinku sa mi podarilo prekabátiť 6 krásnych kaprov a aj toho najväčšieho, takže sa zdá, že na skúsených kaprov to bude tá správna voľba. Skúšal som aj navijaky Panther SHX, na ktoré som bol naozaj dosť zvedavý a odviedli poriadny kus práce. Musím povedať, že naozaj nepotrebujú žiadny komentár - fungujú na 100%, Veľká spokojnosť. 

 

V nočných hodinách bolo záberov výrazne menej, ale to nevadilo, aspoň som sa skvele vyspal na novom lehátku Professional FLAT8. Je prekvapivo priestranné, veľmi pohodlné a je pravda, že sa mi zopár krát z neho nechcelo ani vstávať k záberom. Platí, že za tie peniaze je to totálny hit a naozaj sa vyplatí ho kúpiť.
Takže predĺžené víkendové chytanie rýb vyšlo skvele a už skoro vám predstavím aj pripravované videjko.

Luky za Mivardi Carp Team






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára