Menovky

streda 27. apríla 2016

Rado - suverénny viťaz Mivardi Feeder Cupu!

Séria pretekov Kinder Feeder Tour odštartovala 24.4.2016 pod značkou Mivardi v Piešťanoch na Váhu. Nakoľko chytám aj ja pod značkou Mivardi, tak som sa na tieto preteky nesmierne tešil. Už týždeň pred pretekmi ma veľmi prekvalilo počasie, celý týždeň bolo pekne cca 20 stupňov, no v deň pretekov sa strašne ochladilo až na 5 stupňov. 
Práve pre túto zmenu som predpokladal, že preteky budú najmä o drobnej rybe. Losovanie, vylosoval som si číslo 22 stred pretekárskej trate. Presunul som sa na vylosované miesto, ktoré bolo na prvý pohľad dobré, s ľahkým prístupom k vode. Rozložil som si veci a vymeral vzdialenosť, tak isto som to urobil aj na ostatných udiciach aby som to mal všetko pripravené. O 08:50 bolo zakŕmovanie, rozmýšľal som koľko kŕmiť a čo dávať do zakrmovačky. Vedel som, že sa tu vyskytujú malé kapre, tak som zvolil kukuricu a kosté červy. Hodil som do vody 8 plných košov s kukuricou a kostými červami. 09:00 sa začalo chytať, hneď na prvý náhod som mal po cca 3 minútach prvého nosáľa, na druhý náhod prišiel cca 2 kg kaprík. Začiatok bol teda parádny.

No po kapríkovi sa pol hodinu špička ani nepohla. Doposiaľ som chytal na klasiku 2 biele kostné a 1 červený, skúsil som teda dať 1 zrnko kukurice s pinkou a zábery sa vrátili okamžite. Prišiel daľší zhruba 2 kg kapor, prišli aj malé červenice, podustvy, čo ma však prekvapilo bolo, že na kukuricu mi skočila aj vcelku pekná mrena. Takto to išlo až do poslednej pol hodiny preteku. Vtedy mi zábery ustali a už len každých 5 minút prišla červenica či nosáľ. Dve minúty pred koncom mi prišla ešte pekná cca 30 centimetrová podustva, ktorá mi pekne ukončila preteky.  Prišiel čas váženia, netrpezlivo pozerám na váhu. Chytil som cez 12 kg rýb to ma dalo na fantastické prvé miesto. O to viac ma to teší, že druhý v poradí mal iba polovicu z rýb, ktoré som ulovil ja a že sa jednalo o preteky pod záštitou Mivardi!
Montáž som použil s háčikom Mivardi M-125 č12, silón Royal Feeder 0,14mm, gumový stoper, záves na silón a košík 30g, na cievke som mal navynutí silon Competition EVO-X od Mivardi 0,16mm. Musím povedať, že kombináciu krmív a recept som si vymyslel sám a trvalo mi to cca 5 mesiacov, krmivo som zamiešal Mivardi River a Carp Extra na jarný lov. Odporúčam ho najmä na mierne tečúce vody, nestkutočne to funguje, nástraha klasika kostné červy, pinky, kukurica. Udice som mal od Mivardi Imperium Feeder osadené navijakom Omega.
Rád  by som poďakoval firme Mivardi za podporu a veci, ktoré môžem testovať a ktoré mi pomáhajú dosahovať takéto krásne víťazstvá!


Radovan Jankula

 





1 komentár:

  1. Rado, velmi si vyrastol, nielen pretekarsky, ale aj ludsky! Drzim ti palce aj v osobnom zivote. Nech sa ti dari!

    OdpovedaťOdstrániť