Menovky

piatok 19. júla 2013

Spokojný rybár

Každý podobný mail od našich fanúšikov nás vždy poteší:
Dobrý deň.
Týmto sa chcem poďakovať za kvalitu výrobkov Mivardi. Som začínajúci kaprár, krotý sa vrátil k rybolovu po vyše 10 rokoch a na svoju prvú sezónu som si kúpil vaše prúty Imperium carp 3D 3,6m a 3 lb.


Tiež mám od vás ruksak, peračník a puzdro na prúty ktoré sú super a peračník mi závideli aj skúsený kaprári. Hlavne by som ale rád vyzdvihol funkčnosť prútov pri nahadzovaní (video v prílohe) a aj pri zdolávaní. Nedá sa to porovnať s tým, na čo si pamätám spred 10 rokov. Prajem vám veľa spokojných zákazníkov ako som ja.
S pozdravom

Matej Kollár


Ako poďakovanie sme p. Kollárovi poslali tričko Mivardi! Ak máte aj vy podobné skúsenosti s produktami Mivardi neváhajte a podeľte sa s nami o vaše poznatky, priložte foto s produktami Mivardi, zašlite nám ju spolu s krátkym popisom na adresu: mivardi@mivardi.sk a získajte aj vy darček od Mivardi!


1 komentár:

  1. tričko nosí šťastie, ďakujem :)
    http://www.youtube.com/watch?v=iEarOnxhRkk

    OdpovedaťOdstrániť