Menovky

utorok 30. júla 2013

"Rýchlovka" na rieke...


Čaute všetci, po dlhom týždni som opäť pri vode na nedalekom ramene, síce len 24hodinovka ale predsa...
Keďže času bolo málo tak som sa rozhodol pre kŕmne boilies v príchuti ryba a Vyzutého Tondu. Neskôr sa ukázalo, že voľba bola správna. K vode som dorazil okolo obeda, rozkŕmil som si miesto krmnym fish-mixom a necelým kilom guličkami vyzutý tonda.


Prvý záber prišiel, na moje prekvapenie, už za tmy a bol to malý kaprík. Začiatok celkom fajn pomyslel som si a v zápätí záber, ďalší kaprík približne rovnakej kategorii zobral 23mm guličku. Zábery prichádzali skoro každú hodinu, ale všetko od malých rýb. V noci som prihodil ešte zopár guličiek a až ráno sa mi podarilo zdolať jedného vačšieho 8,7kg a takisto zabral na Tondu. Okrem kaprov som zdolal ešte 2 vačšie karasy a zopár amerických sumčekov, ktorí vedeli dokonale obrúsiť guličky na montážach.


Po východe slnka už neprišiel žiaden záber a ja som si konečne mohol oddýchnuť. Tropická noc plná záberov a dotieravého bodajúceho hmyzu mi dala poriadne zabrať, v takých podmienkach je niekedy ťažké aj nastaviť samospúšť na foťáku, veď to poznáte......


Tomáš Mivardi Carp team.....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára