Menovky

štvrtok 8. augusta 2013

Deň na Domaši s krmivami Mivardi

Ahojte všetci... Konečne som mal príležitosť ísť k vode a otestovať ďalšie produkty od Mivardi. Posielam  zopár fotiek od vody kde som uskutočnil 24 hodinový lov na Vodnej nádrži Domaša... 



Pri love na tejto nevyspytateľnej ale krásnej nádrži som použil krmivo Mivardi D1 Kapor orech. Krmivo D1 Kapor orech som obohatil ešte o plechovku sladkej kukuričky. Po nahodení cca 90m, sa prvý zaber dostavil už po 10 minútach. Výsledkom bol nádherný kaprík o váhe 2,5kg. Po väčšom zakŕmení sa zábery len a len zvyšovali, prichádzali jeden za druhým. 

Pre väčšie zatraktívnenie nástrahy som nástrahu ešte dipoval v rapid dipe s príchuťou oliheň. Výsledkom tohto 24 hodinového lovu boli nádherne kapríky 25 kusov s priemernou hmotnosťou niekde medzi 2,5kg az 3,5kg. K tomu ešte 7 pleskáčov vysokých s dĺžkou pohybujúcou sa okolo 40-50 cm.


Samozrejme všetky ulovené ryby boli vrátené vode. Som rád že som mal šancu vyskúšať toto krmivo, veľmi milo ma prekvapilo a vrelo ho odporúčam všetkým rybárom.

Vratko Hudák

Mivardi team



 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára