Menovky

piatok 1. augusta 2014

Prvý krát so synom

Ahoj Mivarďáci, v pondelok som sa vybral s mojím 3,5 ročným synom na jeho prvú rybačku. Plán bol zostať po celú noc. Počas poobedia som pripravil všetko potrebné na náš výjazd, hlavne veci pre Šimonka: zabaliť 2x z každého oblečenia čo bude určite potrebovať :-) 

Po naložení všetkých vecí do auta a upevnenia člnu o strechu sa o 17:30 vydávame na cestu k mojej obľúbenej priehrade, ktorú máme neďaleko od domova.
Po príchode nás privítal jemný dážď ktorý nám trochu znepríjemňoval vybaľovanie vecí. Keď prestalo pršať sadli sme do člna a išli sme si osadiť Háčko a zakŕmiť. 


Na zakŕmenie sme použili peletmix a boilies Rapid easy catch cesnak/chilli. Na jednu udicu sme dali 2x 15mm Vyzutý Tonda  ktorý mám pripravený už nadipovaný + pva pančušku s tromi  guličkami cesnak /chilli a na druhú udicu moju osvedčenú starú dobrú oliheň, ktorú som namočil do aminoliquid devil squid a obalil v práškovom dipe oliheň všetko som to zopakoval 3x a nechal chvíľu zaschnúť.Začalo sa stmievať a pomaly prichádzali prvé nesmelé pípance na mojich M 1500kách. Od pol desiatej môj malý rybár zistil, že ho to prestáva baviť a že toto nieje  jeho postieľka a chýba mu maminka. Začal som ho prehovárať a vysvetľovať , že musíme vydržať do rána aby sme chytili kapra. Našťastie som do rána čakať nemusel a o desiatej sa rozbehla udica s olihňou a na breh sa nám podarilo dostať pekného 8kg vážiaceho šupináča. Radosť malého rybára bola nekonečná tešil sa a poskakoval okolo kapra v podložke. Spravili sme si rýchle foto a kapra sme pustili naspäť do vody. A to bola aj posledná akcia počas našej rybačky, nakoľko Šimonko sa už nedal prehovoriť a musel som zbaliť veci a pobrať sa domov.

 
Aj tak sme si spravili pekný zážitok a už sa teším kedy vyrazíme spolu zase. Tento krát hádam už do rána vydržíme :-)

Za Mivardi team

Braňo





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára