Menovky

pondelok 11. augusta 2014

Vydarená nočná rybačka


Pár dní po tom ako som bol na rybách s mojim synom, rozhodol som sa ísť znova, tento krát sám. Pred odchodom na nočný lov som sa zastavil na menší nákup boilies a peliet. Pri tejto príležitosti som dostal na testovanie pripravovanú novinku na sezónu 2015 z dielne Mivardi, takže hor sa na ne :-)
Po príchode k vode som si zakŕmil miesto mixom peliet a boilies cca 4kg pomocou rakety spomb. Na jeden prút som nastražil tradične osvedčeného Vyzutého Tondu 3krát dipovaného a zaprášeného v dipoch rovnakej príchute. Na druhý prút som dal novinku oliheň/pečeň. Netrvalo dlho a cca po 20 minútach od nahodenia som dostal prvý záber na oliheň/pečeň a na brehu sa ocitol krásne stavaný šupináč, ktorý mal 6 kg.
 

Super začiatok a hneď na novinku, ktorá celkom dobre zafungovala. Po tejto rybe som nechal vo vode len jeden prút, kde bol nastražený Vyzutý Tonda a zobral som si  prút s plavákom a skúšal som loviť kaprov pri brehu, čo ma veľmi baví. Asi hodinu od záberu ako sa začalo stmievať sa mi rozbehol aj druhý prút a na jeho konci sa zjavil amur s mierou 84cm a 7kg. Už sa mi to stáva skôr tradíciou ako šťastím, že na Vyzutého Tondu chytám amurov, pretože v poslednej dobe je to na každej rabačke. Takže keď na amure Vyzutý tonda nesmie chýbať :-)


Urobím pár foto a ruského bojovníka púšťam domov kam patrí. Mením nástrahu a pod háčik tentokrát putuje oliheň/pečeň obalená v paste cesnak/chilli a k tomu jedna malá pva pančuška, do ktorej som rozkrushoval boilies oliheň/pečeň. Po nahodení som sa zase išiel venovať môjmu prútu s plavákom. Mám rád ten adrenalín, keď je všade tma a len na hladine sa hojdá vo vlnkách malé červené svetielko plaváku, ktoré sa pomaly začne kĺzať po hladine a naraz zmizne. Potom už len pohľad s čelovkou na ohýbajúci sa prút a krútiacu sa cievku, ktorá vydáva ten najkrajší zvuk na svete. Ale o tom až v budúcej správe. 


Okolo štvrtej ráno sa mi znovu rozbehol prút ktorý som mal nahodený v kŕmnom mieste. Po peknom súboji sa mi ocitá v podberáku pekne satavaný a mladý kapor lysec s mierou 74cm a 9kg.

Toto bola posledná ryba mojej nočnej rybačky a aj najväčšia. Najviac ma potešilo to, že bola chytená na oliheň/pečeň novinku pre sezónu 2015.
Celkovo sa mi podarilo zdolať 12 kaprov a jedneho amura a 3 ryby sa mi nepodarilo zdolať za 12 hodín . Opäť ma nesklamal Vyzutý Tonda, ktorý si upevnil miesto v mojej taške s nástrahami a veľmi milo ma prekvapila novinka na budúci rok.

 
 
Do konca mojej rybačky sa už nič neudialo a ja som si mohol v klude vychutnávať krásny východ slnka pri popíjaní rannej kávy.

Za Mivardi team

Braňo








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára