Menovky

sobota 29. augusta 2015

Mesiac na rybách!

Ahojte, s priateľmi sme sa rozhodli že prázdniny využijeme pri vode, najprv sme plánovali súkromné rybníky, napokon sme sa rozhodli ísť na zväzové vody. V pondelok ráno sa to stalo, nabalili sme autá a vyrazili. Keďže krásny zväzový revír máme hneď "za rohom", boli sme tam ani nie o pol hodinu od kedy sme vyrazili.

Ako sme sa dohadovali kam pôjdeme, napokon sme sa rozhodli, že zakotvíme na Váhu presnejšie VN Kráľova, problém bol v tom že lov je povolený len na určitých úsekoch takže sme nemali moc na výber. Museli sme sa uskromniť s každým miestom, keďže bolo veľa rybárov.
Keď bolo všetko hotové postupne sme začali kŕmiť. Najprv sme prikrmovali len raz za deň, postupne sme začali prikrmovať aj dva krát - ráno a večer. S kamarátom som sa  rozhodol, že vyskúšame aj na dravcov a vyplatilo sa nám to. Keďže som ešte nikdy nechytal dravcov som bol veľmi prekvapený s úspechom. Darilo sa mi natoľko dobre, že som vytiahol na breh sedem krásnych zubáčov. Najkrajší boli 62cm a 72cm. Nakoľko bol spln a hovorí sa, že vtedy dravce nie sú aktívne, tak mne sa aj napriek tomu neskutočne darilo.


Po týždni ako keby to všetko stíchlo, ani jeden dravec. Nemali sme nad čím váhať a tak sme sa znova rozhodli prejsť znova na kaprov. Úspech sa dostavil aj tu. Najprv šli malé kusy, ale keď sme už dlhšie kŕmili, menili návnady skúšali rôzne boilies tak sa nám začali dariť aj väčšie kusy, z čoho sme boli milo prekvapení. Nedávali sme veľkú šancu tomu, že chytíme veľkého kapríka, ale aj tak sme skúšali všetko možné. Naraz som si spomenul, že ešte mi nejaké boilies od Mivardi Rapid zostali a to presnejšie Vyzutý Tonda. Začal som aj s ním kŕmiť aj skúšať rôzne kombinácie.


Začalo sa stmievať tak som posledný krát prehodil palice lebo nočné nahadzovanie nemám veľmi rád a ešte k tomu bol dosť veľký prúd. Krátko po jednej v noci som zaznamenal menší pohyb na palici. Povedal som si, že to nič nebude, že to je len prúd. Po pol hodine to začalo! Pekná jazda, odvíjanie vlasca z cievky a všetko sa to dialo neskutočne rýchlo! A bol tam, neskutočný 20 minútový boj sa nakoniec skončil nádherným prekvapením. Vysnená päťnástka bola na svete! Kaprík meral neuveriteľných 97cm a po odčítaní saku vážil krásnych 15,16kg. Kaprík bol samozrejme vrátený späť vode :)))


S touto výpravou som nad mieru spokojný. Oproti minulému roku je toto najúspešnejší rok aj napriek menším možnostiam lovu. Ani som si nemyslel, že sa mi bude takto dariť. Dúfam, že budúci rok bude ešte o niečo úspešnejší. Za všetko ďakujem MIVARDI.


Patrik Brozman


Petrov Zdar!!!












Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára