Menovky

nedeľa 6. septembra 2015

To najlepšie na koniec!

Čaute rybári a rybárky, hlásim sa s krátkou správou zo 4 dňovej výpravy, na ktorú som sa tešil už dlhšiu dobu. Strašne som si prial aby mi nevyšlo to pekelné horúce počasie. Rybačku sme naplánovali na 21.8 až 25.8.2015. V pondelok ráno, keď som sa zobudil vonku pršalo. Mal som z toho dobrý pocit pretože ryby by mali  brať lepšie. Kiežby takto zostalo až do piatku kedy vyrážame. 
No bohužiaľ vo štvrtok ráno bolo znova slnko a teplo. V piatok okolo obeda som prišiel domov z práce, nahádzal som ešte nejaké veci čo som pokúpil v rybárstve cestou z roboty. Samozrejme nechýbala novinka od MIVARDI CrazyLiver! Všetko zbalené ideme už len počkať priateľku, keďže ženám to stále dlho trvá. Kolega mi medzi tým volá že už je pri vode a kde trčím ja? No samozrejme ešte len sadá priateľka do auta, ale už ideme.
Konečne sa dostávam ku vode. Voľba padla na miesto, kde na ľavo sme mali zátoku a pred sebou sme mali otvorenú vodu. Kolega si vybral tú zátoku, pôvodne som tam chcel isť ja, ale tak skúsim si voľnú vodu. Na tejto zväzovke je málo lavíc dno je takmer rovné takže to budem mať ťažké. Kolega si našiel v zátok strom ktorý bol padnutý vo vode, tam si to nakŕmil a ja som dal pravý prút na voľnú vodu. Keďže je horúci deň montáž som zvolil na Zig Rig. Ľavý prút som dal tesne ku brehu, kde som si to nakŕmil partiklom a boilies. Všetko mám pripravené nahodené samozrejme skúšam na ľavom prúte CrazyLiver. Idem postaviť bivak aby som sa s tým nemusel večer prplať. 


Všetko máme hotové sedíme pri vode a zrazu sa kolegovi rozbzučí signalizátor. Ťahá prvého kapríka síce malý, ale potešil na začiatok. Vrátený do vody a leží mu to tam znova. Po tomto kapríkovi nám to utíchlo. Prehodil som pravý prút zo Ziga na pop-up tesne nad dno. Kaprí guláš mi šliapal vždy tak som ho tam poslal.


Ďalší záber prišiel tesne po pol jedenástej. Dostávam parádnu jazdu na prút, kde som mal crazy liver. Chvíľka boja a kapríka mám na podložke mal cca 4,5kg. Vraciam ho do vody a nahadzujem znova. No čo ma čakalo potom som nečakal. Kolega začal chytať kapre do 50cm takmer pravidelne a ja som bol 2 dni bez záberu! Skúšal som všetko čo sa len dalo. A stále nič. Po dvoch dňoch som dostal konečne jazdu a na podložke skončil 7,5kg kaprík. Konečne aspoň jazda! Kapríka som fotil a v tom jazda aj na druhý prút! Neveril som, že to pípa aj mne. No škoda, že mi to začalo jazdiť pár hodín pred koncom. Crazy liver mi začal šliapať skvele! 

 

No na kaprí guláš to nejde, tak tam skúšam hodiť kukuričku v dipe ananás+nba. Boom po hodinke mám padáčik, navil som sekol a ryba šla ku mne hneď som si prial aby to bolo veľké a keby to je amur! Prišlo to ku brehu strašná jazda hneď mi bolo jasné, konečne sa mi podaril amuuur! Pol hodina boja a dostal som ho do podberáku. Mal 84cm a 8kg! Bol som nadmieru šťastný. Ešte ráno som si myslel, že zostanem bez ryby tri dni. A teraz? Chytil som svojho najväčšieho amura a krásneho šupináča! Do konca vypravy sa mi podarilo chytiť ešte pár menších rýb.

Takže výpravu by som zhodnotil veľmi dobre. Musím povedať, že novinka od MIVARDI CRAZY LIVER je úplná šupa a určite nebude chýbať u mňa. Výprava je na konci balíme a razíme domov hlásim sa nabudúce ahoj :)


Dominik Molnár

 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára