Menovky

štvrtok 1. októbra 2015

Recenzia kaprárskej tašky New Dynasty

Dosť možno nielen ja v poslednej dobe naberám pocit, že toho k vode potrebujem nosiť čím ďalej tým viac, ako tomu bolo v minulosti. Rozhodne teda ocením nejakú praktickú a odolnú prepravnú tašku, do ktorej je možné napchať všetko potrebné a niekedy aj možno to "menej potrebné". 

Od značky MIVARDI som dostal k recenzii kaprárskej tašky, ktorá sa predáva pod označením Mivardi New Dynasty. Nosím ju k vode a zároveň testujem už niekoľko mesiacov, a tak sa poďme spoločne pozrieť, ako táto taška vyzerá a čo od nej môžete očakávať, pokiaľ si ju kúpite.

 


Taška New Dynasty sa pýši nasledujúcimi parametrami 65 x 35 x 35 cm, takže to naozaj nie je žiadny drobček. Má vystužené dno a tiež horné veko, ktoré môžete pokojne využiť aj ako praktický stolík. Na bokoch a po stranách samozrejme nechýbajú priestranné vrecká, do ktorých sa zmestí veľa vecí, ktoré potrebujete mať rýchlo po ruke.

 

Po odklopení pevného veka máte k dispozícii naozaj veľký priestor. Osobne som ho využil na prepravu všetkého oblečenia na víkendovú výpravu a navrch sa mi zmestili ešte dve krabice s navijakmi o veľkosti 10 000.

 

Bez obáv môžete tašku vrchovato naplniť aj ťažkými predmetmi, pretože bezproblémové a pohodlné prenášanie zaisťuje pevný a kvalitne prevedený polstrovaný popruh. Ten je na oboch koncoch pre ešte väčšiu pevnosť opatrený kovovými sponami a prackami. Nemusíte teda mať strach, že by niekde niečo prasklo, a to aj pri veľkom zaťažení. Nie je tam žiadny plastový doplnok tak ako to býva u 95% ostatných modelov iných značiek.

 

Taška je zhotovená z materiálov B-POL650D a 750D, ktoré umožňujú jednoduchú údržbu a sú zárukou vysokej kvality a maximálnej odolnosti. K celkovej odolnosti tašky prispievajú aj pevnostné zipsy s kovovými tiahlami, ktoré nájdete aj u bočných vreciek.

 

Záverom môžem konštatovať, že ma taška presvedčila o svojej kvalite a že sa mi stala vítaným pomocníkom pri prenášaní nutných vecí k vode. Ak uvažujete o kúpe nejakej pevnej prepravnej tašky za rozumnú cenu, určite sa pri výbere zamerajte aj na tento výrobok značky Mivardi. Nenašiel som žiadne vážne a vlastne ani drobné nedostatky, ktoré by som vám chcel povedať. Taška skrátka veľmi dobre plní svoj účel odolnej a priestrannej prepravnej tašky na ryby.


KLADY a ZÁPORY
+ Horné pevné veko slúžiace ako stolček
+ Veľká kapacita tašky, výborná pre prepravu oblečenia
+ Silne polstrovaný popruh pre pohodlné prenášanie
+ Decentný a moderný dizajn
+ Dobrý pomer kvality a ceny

- Nenašiel som žiadne nedostatky


Taška je dostupná na stránkach www.mivardi.sk












Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára