Menovky

pondelok 23. novembra 2015

Prvá 30-tka na Mivardi!

Ahoj Mivarďáci, tak a som späť doma. Strávil som krásnych päť dní v zahraničí zrejme na poslednej výprave za kaprami. Ale kto vie, že ...? Mal som šťastie a ryby reagovali na kŕmenie hneď od prvého dňa. Zvolil som atraktívne kŕmenie s použitím väčšieho množstva method mixu a peliet spoločne s krájaným boilies. Ryby brali vo veľkostiach 5-9kg a záberov bolo celkom dosť.



V priebehu výpravy som začal pridávať väčšie množstvo boilies a to Crazy liver a Sea. Hneď prvou fotkovou rybou bol šupináč s váhou 20,1kg. Potom som sa začal stretávať s veľkou stratovosťou rýb a bol som celkom mrzutý. Prekopal som montáže a čakal na ďalší záber. Ten prišiel štvrtý deň výpravy a stál za to. Keď som rybu dostal do podberáku, tušil som, že by mohla atakovať rybu z minulého roka, ktorá bola s váhou nad tridsať kg. Po zvážení bolo jasno - 32kg. 


Ako nástrahu som mal boilies Sea 18mm. Mal som obrovskú radosť a užíval si zvyšok výpravy. Do konca sa mi podarilo uloviť ešte niekoľko rýb s váhou do 16tich kg.


Honza Prchlík



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára