Menovky

utorok 12. júla 2016

Vyzutý Tonda, čo to je?


Ďalší víkend a s ním môj ďalší výjazd k vode. Pre zmenu som sa tento krát rozhodol navštíviť jednu vodnú nádrž o ktorej som vedel, že je veľmi zarybnená kaprom do 60 cm. Snažil som sa vyhnúť záberom od "malých"rýb. V takýchto situáciách býva často mojim esom v rukáve boilies Mivardi Rapid z najvyššej rady Champion Vyzutý Tonda.

Jedná sa o boilies, ktorý obsahuje tie najlepšie komponenty. Je postavené na rybích múčkach, ktoré sú doplnené extraktami, tekutou potravou, esenciálnimi olejmi a arómou ktorá pripomína pre kapra rozkladajúcu sa a hnijúcu prirodzenú potravu. Pozor! brutálne páchne, ale kapry ho milujú!!! K dispozícii sú priemery 15mm 180g v dóze, 18mm a 23mm v 950 gramovom uzatvárateľnom balení. Samozrejmosťou sú aj boilies pop-up taktiež v dóze, ktoré tvoria korkový základ a sú namiešané v priemeroch 14mm a 18mm. Sortiment Vyzutého Tondu dopĺňa tekutý, práškový dip, obaľovacia pasta, aminoliquid a pelety, ktorým sa budem venovať neskôr. Pri takomto spôsobe lovu kedy sa snažím rybu selektovat (na menších vodných nádržiach...) jednoznačne volím boilies Vyzutého Tondu s priemerom 23mm alebo 2x23mm obalený väčšou vrstvou pasty pričom nástrahu spúšťam ďalej od oblúčiku háčika. Obaľovacia pasta zväčšuje priemer boilies a rýchlejšie uvoľňuje dráždivé signály do okolia. Pri veľkej obsádke menších rýb nepoužívam žiadnu návnadu a boilies prezentujem systémom single. Boilies s pastou vydrží vo vode pracovať dlhú dobu, takže môžem zostať pokojný a vytrvalo čakať na záber.



Ten v mojom prípade prišiel po šiestych hodinách a výsledkom bol dlhý kapor 92cm a 11kg. Menšie ryby boli veľmi aktívne, čo ma nútilo skúšať rôzne príchute Mivardi Rapid a ich prezentácie. Moja stratégia s pastou a veľkým priemerom boilies Vyzutého Tondu sa potvrdila ako správna a ryby dokázala selektovať. Je to veľmi účinný boilies, ktorý sa hodí do každej situácie. Nechýba medzi mojimi TOP nástrahami počas celého roka.

Jaro






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára