Menovky

piatok 26. augusta 2016

Extra tvrdé boilies? Rapid Hard Balls!

Konečne sa aj priaznivci firmy Mivardi dočkali extra tvrdého boilies s označením Hard Balls. O Hard boilies sa toho popísalo veľa. Frázy, že toto boilies odoláva ataku bielej a nežiaducej rybe, sú všetkým dobre známe. Je určené pre rybárov, ktorí nemajú problém s čakaním na trofejnú viac hodín. Pre rybárov, ktorí už nechcú pri rannom vytiahnutí udíc mať nadväzec bez nástrahy.
Jeho zloženie je totožné s klasickým boilies s tým rozdielom, že do jeho zmesi je primiešané väčšie percento komponentov ktoré vytvárajú a zaručujú jeho tvrdosť. Hard boiliesRapid je dostupné v plastových 150g dózach.


Neváhal som toto boilies okamžite vyskúšať počas mojej 24h vychádzky na zväzovej vode. Po príchode k vode som nastražil dva priemery Hard boilies Vyzutého Tondu 24mm a 18mm. Po jeho vyvezení na osvedčené miesta som do jeho okolia prihodil zopár hrstí rýchlo rozpustných repkových peliet Mivardi Turbo 16mm, ktoré boli nasiaknuté aminoliquidom Crazy Liver. Mimochodom tieto pelety sú vhodné na zakladanie kŕmnych miest, alebo pri prezentovaní nástrahy spôsobom zig rig. Sú schopné počas krátkej doby vytvoriť v okolí nástrahy neodolateľný koberec drobných častíc a zo širokého okolia prilákať ryby k nástrahe.


V hlave sa mi preháňali dve myšlienky. Tá prvá bola: nechám boilies Hard nastražené do záberu, aj keby to malo trvať 15 hodín?! Druhá: pokiaľ zábery budú chodiť častejšie, prestanem boilies meniť a do vody poputuje ten istý na ktorý bola ryba zdolaná. Ako sa neskôr ukázalo, počas noci prevažovala druhá myšlienka. Boilies Hard som nemenil a zábery sa striedali na oba priemery. Po veľkolepej nočnej jazde som mal na konte 12 rýb s hmotnosťou od 5- 9 kg a skóre štyri ryby na Hard boilies 18mm, osem na Hard boilies 24mm. Nové Hard boilies som vymenil až ráno s nástupom dňa. Zmenil som vnadenie z peliet na klasické boilies Vyzutého Tondu. Ku každej montáži som prihodil hrsť. Cez deň aktivita rýb upadla a boilies som nechal nastražené až do môjho odchodu. 


Odmenou za vytrvalé čakanie bol rozlúčkový 13kg šupináč krátko pred zotmením a mojim odchodom. Nedalo sa mi pri vode zostať dlhší čas, musel som odísť aj keď si myslím, že by som zažil ďalšiu noc plnú záberov. 


Nakoniec sa naplnili obe moje myšlienky. Počas tejto mojej 24h vychádzky si extra tvrdé boilies Hard Balls zachovali svoj tvar a priemer, neustále boli pre ryby atraktívne a dokonale vystihujú všetko čo sa o nich píše. Na Mivardi Hard balls boilies sa môžete jednoducho spoľahnúť v každej situácii a vrelo ich odporúčam každému vytrvalému lovcovi väčších rýb.


Počas vašich vychádzok s extra tvrdým boiliesMivardi Rapid Hard Balls vám želám veľa úspechov!


Jaro









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára