Menovky

piatok 25. augusta 2017

Peťo a jeho skúsenosti s B17

Slovenský tím Mivardi sa rozšíril o nového člena. Verný kaprár Peťo Kudela sa pripojil ku spolupracovníkom Mivardi a hneď na úvod vo svojej správe zhodnotil jeho tohtoročné skúsenosti s boilies Mivardi B17. 

"Minulý rok sa šírila internetom záplava informácií o nových boilesoch B17. Veľmi som bol zvedavý ako funguje, stále ma to pokúšalo, čo to Mivardi vymyslelo za zázračný boilies. Síce v tej dobe som preferoval inú značku boiliesov, ale už som si zbieral informácie o produktoch Mivardi a povedal som si, že keď príde toto boilies na trh ihneď ho skúsim. Teraz odstupom času môžem zhodnotiť, že tá "zázračná" B17, ako sa mi zdala z informácií z internetu, je ozaj výborná. Zloženie a štruktúra B17-tky je výborne skombinovaná a sladká aróma s výrazným podielom krill múčky a štipľavou chuťou je zladená na jedničku. 


Chytal som s ňou či na jazerách s režimom chyť a pusť alebo na prechytaných miestnych jazerách aj na zarastených jazerách, mal som na ňu vždy pomerne dosť záberov. Vždy som ale špekuloval s rôznymi kombináciami či obaľovanie v paste alebo namáčanie v aminoliquide, kombinácie s peletami, plávajúcimi boiliesmi a pod. Postupom času som si všimol u kolegov, ktorí preferovali iné značky boiliesov, že vždy som s B17-tkou bol o krok vpred na spoločných rybačkách. Nesmiem zabudnúť spomenúť, že boilies či už Devil Squid alebo Crazy Liver, ktoré veľmi rád tiež používam, tiež nezaostávajú v mojich očiach. Sú to tiež odskúšané arómy, ktoré vrelo odporúčam všetkým vyskúšať. 

 

Ešte mi nedá nespomenúť rybačky počas horúcich dní, ktoré prednedávnom vládli, kedy ryby naozaj boli dosť letargické, no B17-tka ma vždy milo prekvapila a nejakého toho "zvedavca" predsa len donútila k záberu. Touto cestou končím s chválami, toto boilies zo svojich doterajších skúseností môžem odporúčiť, jednoducho ho treba vyskúšať a presvedčiť sa o jeho kvalitách. Dúfam, že sa čoskoro uvidíme opäť pri vode.

Peter Kudela






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára